شرکت خدمات بیمه‌ای مشاوران سبز زندگی

همراه شما خواهیم ماند ، برای حال و آینده …

ارائه کلیه خدمات بیمه ای در سریعترین زمان ممکن

شرکت خدمات بیمه‌ای مشاوران سبز زندگی کارآفرین با ایجاد حس اعتماد، در فعالیتهای خود و ارائه خدمات به مشتریان و ارائه خدمات بیمه ای متنوع و با کیفیت به اشخاص حقیقی و حقوقی در منطقه با رویکرد نوآورانه و با پشتوانه و بهره مندی از كارشناسان خبره و متخصصين جوان ، افتخار دارد بعنوان ارايه دهنده خدمات الكترونيكی صدور و مشاوره پوشش های بیمه ای ، در خدمت شما همشهریان گرامی باشد.

سوابق , ظرفیت ها و امکانات شرکت مشاوران سبز زندگی

شرکت مشاوران سبز زندگی به عنوان برترین شرکت خدمات بیمه ای بیمه کارآفرین در سطح استان با تکیه بر امکانات تجربی, آموزشی فیزیکی و انسانی مناسب برای گسترش یک سیستم  فروش تلاش کرده است تا گامی مهم و علمی در جهت افزایش نفوذ بیمه ای و اشتغال زایی اصولی در سطح استان بردارد.

سوابق و تاریخچه شرکت :

شرکت خدمات بیمه ای مشاوران سبز زندگی کارآفرین با یک دهه سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات بیمه ای در ارومیه و سایر شهرستان های استان آذربایجان غربی به عنوان اولین و بزرگترین مرکز تخصصی بیمه های عمر و سرمایه گذاری  همراه با 4 سال پیاپی عضویت رسمی انجمن مشاوران حرفه ای بیمه عمر MDRT آمریکا میباشد.

بررسی توانایی های انسانی و تجربی و آموزشی :

تکیه اصلی این شرکت بر بکارگیری صحیح نیروی انسانی بوده و خواهد بود. چهارچوب اصلی سیستم کاری این شرکت را هفت  واحد :

  • مدیریت
  • مالی و اداری
  • صدور
  • تمدید
  • مشاوران
  • آموزش
  • فن آوری اطلاعات

و شعبه 2 ارومیه ، شعب شهرستان های پیرانشهر و نقده در استان آذربایجان غربی و سقز در استان کردستان ، کرمانشاه در استان کرمانشاه . مناطق تهران شرق و تهران غرب تشکیل میدهند که طبق برنامه توسعه ی شبکه فروش شعبات شرکت در سطح شهرستان ها و استان های همجوار در حال افزایش است . این شش واحد  و شعب ارکان اصلی شرکت برای توسعه و بالابردن توان رقابتی و پاسخگویی به مشتریان میباشند.

واحد مشاوران :

شبکه فروش شرکت مشاروان سبز زندگی را سلسله مراتبی از مشاوران و کارشناسان آموزش دیده تشکیل میدهند که شامل 25 نفر در گروههای مختلف تحت نظارت مشاوران ارشد با مدیریت و نظارت سرپرست مشاوران میباشد. وظیفه اصلی واحد مشاوران تعیین استراتژی و بازارهای هدف و اقدام جهت مشاوره صحیح به مشتریان و تسهیل فرایند فروش بیمه برای آنها میباشد. ظرفیت این واحد برای جذب 200 نفر به عنوان مشاوران بیمه ای در سطح مرکز استان و شهرستان ها میباشد و همه ماهه از طریق واحد آموزش کارشناسان جدیدی به واحد مشاوران افزوده میگردد.

واحد صدور :

هسته اصلی خدمات اداری شرکت, از جمله صدور انواع بیمه نامه ها و به همراه کنترل کیفی، صدور گزارشات و استعلامات، در بخش صدور انجام می پذیرد . این واحد شامل 4 کارشناس صدور یک مسئول صدور میباشد. هدف اصلی این واحد ارائه خدمات اداری و صدور به مشاوران و مشتریان میباشد.

واحد تمدید:

پیگیری و نگهداری بیمه گذاران از سیاست های اصلی شرکت می باشد لذا در جهت این مهم واحد اختصاصی به عنوان واحد تمدید و پیگیری ایجاد شده است . بیمه گذارانی که زمان سررسید بیمه نامه آنها فرا می رسد نیاز به پیگیری و یادآوری جهت تمدید بیمه نامه خود دارند. این واحد جهت پیگیری کارهای بیمه ای تمامی بیمه گذاران شرکت ایجاد گردیده که توسط یک نفربه عنوان مسئول تمدید و یک نفر جهت پیگیری امورات بیمه ای بیمه گذاران تحت نظارت مسئول تمدید اداره می گردد.

واحد فن آوری اطلاعات :

حضور و فعالیت در فضای مجازی و بکارگیری ابزارهای صنعت IT در هر کسب و کار صنعتی میتواند منجر به تسریع , گسترش و بهبود فضای کسب کار شود. شرکت مشاوران سبز زندگی نیز با تاسیس یک واحد فن آوری اطلاعات (IT)  در جهت حضور و استفاده هرچه بیشتر از فضای مجازی گام موثری برداشته است. وظیفه اصلی این واحد ارائه خدمات و اطلاع رسانی عمومی در قالب سایت اصلی شرکت با آدرس karafaringreenlife.com و کانالهای تلگرامی است. این سیستم به عنوان پلی مناسب جهت برقراری  ارتباط صحیح و موثر بین واحدهای مختلف به کارگیری میشود و در حال حاضر در دست گسترش و بهیه سازی میباشد. واحد فن آوری اطلاعات تحت مسئولیت یک نفر به عنوان مسئولIT و یک نفر به عنوان مسئول سایت فعالیت میکند.

واحد مدیریت :

مدیریت شرکت وظیفه تعیین سیاست ها و جهت گیری های کلی , ارتباطات خارجی , مدیریت شعب دیگر شرکت و حفظ نظم و سازمان داخلی شرکت  را برعهده دارد. در این واحد مدیریت عامل وظیفه تعیین جهت گیریها و ارتباطات خارجی را برعهده دارد. همچنین مدیر داخلی شرکت وظیفه هماهنگی بین واحدها و حفظ نظم و سازمان  داخلی شرکت را برعهده دارد. مدیریت شعب شرکت نیز اقدامات لازم برای هماهنگی کار بین این شعب را انجام میدهد.

بررسی امکانات فیزیکی

امکانات فیزیکی شرکت شامل موارد زیر میشود :

  • چهار واحد تجاری در خیابان کاشانی جنب فروشگاه دارایی , مجموعا با زیربنای بالای 400 متر مربع برای فعالیت شعبه مرکزی شرکت در ارومیه در نظر گرفته شده است تا فضای مناسب و کافی برای واحدهای مختلف شرکت وجود داشته باشد.
  • واحدهای شعبه 2 ارومیه ، پیرانشهر ، نقده ، سقز ، کرمانشاه ، تهران شرق و تهران غرب .
  • واحدهای تجاری به ترتیب به بخش آموزش, مشاوران , صدور ، تمدید و مدیریت اختصاص داده شده است
  • فضای آموزشی شرکت برای آموزش 50 نفر در هر زمان با امکانات لازم جهت برگزاری کلاسها و سخنرانیها فراهم شده است.
  • یک واحد تجاری با امکاناتی از قبیل خطوط داخلی تلفن و فضای لازم جهت ارائه مشاوره به مشتریان در اختیار واحد مشاوران قرار گرفته است
  • بخش صدور در طبقه اول برای پاسخگویی به مشتریان و مشاوران با طراحی دلنشین و مناسب و با پاسخگویی 6 نفر به طور همزمان قرار گرفته است
  • یک واحد به عنوان واحد مدیریت برای انجام امور مدیریتی از قبیل مالی و اداری و فن آوری اطلاعات در نظر گرفته شده است.
  • وب سایت اطلاع رسانی com.  و karafaringreenlife.ir برای اطلاع رسانی های عمومی و اموزش و استخدام در سال 1394 راه اندازی شده است
  • سه کانال تلگرامی و گروههای مختلف اطلاع رسانی وتلفن گویا و شماره ایوان 31993-044 برای احترام با مشتریان و تسریع و گسترش امور