نگاه کلی به بیمه آتش‌سوزی

نگاه کلی به بیمه آتش‌سوزی

سلامی دوباره خدمت شما خواننده عزیز. امیدواریم که از مقاله قبلی ما ” نگاه کلی به بیمه بدنه ” خوشتون اومده باشه. امروز میخوایم در مورد یکی از مهم‌ترین بیمه‌ها به اسم بیمه آتش‌سوزی با هم صحبت کنیم. ما رو در این نوشته کوتاه همراهی کنید.

آتش‌سوزی یکی از شایع‌ترین خطرهاست که میتونه تو یه چشم‌زدنی، کل دارایی و سرمایتو نابود کنه و حاصل یک عمر تلاشتو از بین ببره. حال هر چقدر هم خونتو یا محل کارتو به سیستم‌های ضدحریق و پیشرفته‌ترین تجهیزات ایمنی مجهز کنی، باز هم در برابر آتش‌سوزی از امنیت کاملی بهره‌مند نیستن. بعدش می‌دونید که مجهز کردن یه مکان به سیستم‌های ضدحریق چقدر هزینه میبره و اگر خدایی نکرده اتفاقی افتاد باید خودت از اول هزینشو بدی!!!!! خلاصه با گفتن اینا به این نتیجه می‌رسیم که شما می‌تونید برای حل تمام این مشکلات با هزینه بسیار کم خونتو یا محل کارتو بیمه کنی و اگر اتفاقی هم افتاد، خیالت راحته که هزینشو شرکت بیمه میده….

بیمه آتش‌سوزی کارآفرین واحدهایی از قبیل منازل مسکونی، واحد‌های صنعتی و واحدهای غیرصنعتی تحت پوشش خود قرار میده. در تمامی واحدهای گفته شده این امکان هس که تمام دارایی‌ها اعم از وسایل و اثاثیه، ساختمان، ماشین‌آلات‌ها، موجودی کالاها و موجودی مواد اولیه در قبال خطرات اصلی بیمه آتش‌سوزی شامل آتش سوزی، انفجار و صاعقه، تحت پوشش خود قرار دهد. همچنین، هر بیمه‌نامه‌ای شامل پوشش‌های فرعی هم هستن که با پرداخت هزینه بسیار کم اضافه می‌تونید از اینا هم برخوردار بشید. این پوشش‌های فرعی عبارتنداز:

  • زلزله
  • سیل
  • طوفان
  • ترکیدگی لوله آب
  • ضایعات ناشی از برف و باران و سنگینی برف

سایر خطرات مرتبط که بتوانند با توافق بیمه‌گر و بیمه‌گذار تحت پوشش قرار گیرند.

بیمه کارآفرین با ارائه طرح تدبیر، گامی جدید در صدور بیمه‌نامه برداشت. طرح تدبیر ترکیبی از بیمه آتش‌سوزی منازل مسکونی، مسئولیت و حوادث اعضای خانواده بیمه گذار ناشی از آتش سوزی است. در این بیمه‌نامه، علاوه بر ارائه پوشش‌های بیمه آتش‌سوزی، مسئولیت ناشی از آتش‌سوزی، انفجار و حوادث خانواده جهت تحت پوشش قراردادن فوت و نقص عضو برای بیمه‌گذار و اعضای خانواده تحت پوشش قرار میده. فوت و نقص عضو ناشی از  آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل، و سرقت است.

در کلام آخر، بیمه کارآفرین با ارائه پوشش‌های مختلف در بیمه‌های آتش‌سوزی، سعی داره خدمات با ارزشی به خانواده‌های عزیز، صنعت‌گران و تولیدکنندگان ارائه بده که در صورت وقوع حادثه، خیالشون از پرداخت هزینه‌ها راحت باشه. برای رسیدن به این هدف، بیمه کارآفرین سعی داره نیازهای بیمه‌گذاران رو کامل در نظر بگیره تا بتونه بهترین و مناسب‌ترین پوشش‌هارو براشون فراهم کنه.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 11 =